Morning Yoga

Godmorgon!
 
Igår jobbade jag 15-20:45 och det gick jättebra, kommer nog gå bra för mig där i sommar :)
Dum som jag var så struntade jag i min kvällsyoga med motiveringen "Jag är så trött så jag kommer nog sova gott ändå".
Men tji fick jag! 
Jag somnade så gott strax efter 23, men vaknade så tidigt som 03:30. Ja, så kan det vara.
Min sömn har börjat lacka ur igen. Har varit så i dryga två månader nu. Känns hemskt faktiskt.
Som ett bakslag. Eftersom jag hittade tillbaka till sömnen igen efter jag lämnade Christian i augusti förra året så känns det ju som ett rejält nederlag att återgå till sömntabletterna :(
 
Men jag ska börja morgonen med lite yoga och sedan göra mig i ordning för dagen.
Ska till skolan för att plugga lite och sen blir det Bodypump ikväll. Jag hinner nog vila en stund på dagen, förhoppningsvis :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0