Var med på min yoga utmaning!

Vill du vara med på min yoga utmaning?
Jag kommer lägga upp en video på yoga övningar varje dag i 30 dagar så då är det bara att ta på sig mjukiskläderna och slå på videon!
Vad säger ni?
Yoga släpper på stress och spänningar i kroppen, sträcker ut kroppen och ökar din närvaro och du lär dig att acceptera och älska din kropp. Så varför inte prova på?
Det är inte mer än en halvtimme om dagen?
Jag ska iallafall köra på detta, häng gärna på :)
Jag kommer lägga upp videon här på eftermiddagen/kväll varje dag med START IMORGON så kan ni väl skriva i kommentatorsfältet här om ni hoppar på yogatåget och vilka förväntningar ni har?
 
Kom igen nu kör vi :D
 

Kommentarer
Postat av: Fader

Ja hänger på. :)

Svar: Heja :D
Maria Graaf

2015-02-02 @ 11:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0