Träningsvärk

Gud! Jag har haft konstant träningsvärk i fyra veckor nu!! Haha men fan va skönt det är att äntligen ta hand om sig själv, att ta ut sig på passen och känna musklerna bränna dagen efter för att nästa gång kunna ta i hårdare och mer!

Synd bara att sömnen har börjat krångla igen...
Sovit kasst i några veckor, kanske för att jag har någon inre stress? Kanske saknar jag min familj? Kanske är det dags för den tiden på året när livet förändrades för alltid? 
Jag tar hand om mig så gott jag kan: umgås med bra människor, äter bra, rör på mig men ändå vill inte sömnen infalla sig. 
Men jag försöker hålla mina rutiner så hoppas jag att sömnen snart vill komma tillbaka! 
Men det är så jobbigt att vakna mellan 3-5 och inte kunna somna om och sedan ligga i sängen hela dagen och försöka sova! Nej, det är hemskt och jag hoppas jag kan få någon mer timmes sömn inatt!
Jag somnade så skönt på yogan idag i allafall 😜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0