Awkard Moments

På mitt gym, Life, kan man även träna när det inte är bemannat. Då får man dra sitt medlemskort först i ytterdörren och sedan i en till dörr innan man kommer in på gymmet.
I lördags när jag gick dit så var första dörren öppen så jag gick in och drog mitt kort i den andra kortläsaren.
Jag drog och jag drog och jag drog. Haha, jag gav mig aldrig!
Till slut kom en tjej som jobbar där och sa att det stod att jag inte dragit i den första kortläsaren.
Det var därför det inte gick.
Så jag fick gå ut o göra om o göra rätt och jag kom in!
Sen när jag kom dit i söndags satt denna lapp på dörren:
Haha!

Jobbade 8-12 och åkte sedan hem o tränade
27min powerwalk (2.6km) 21 löpning (3km)
35 min styrka
20 min streching
20 min solning



Fick även 2 nya jobbpass. Imorgon 10-14 och fredag 9-12 så sammanlagt blir det 33h jobb denna vecka!
Så jävla härligt att äntligen få mer TIDER!!
Jobb denna vecka:
Måndag: 8-18:30
Tisdag: 9-17
Onsdag: 8-12 Träna + tvättid
Torsdag: 10-18:15
Fredag: 9-15 Träna
Jag älskar att jobba!! :)

Kommentarer
Postat av: VAANILLAA - Göteborgs skönaste blogg!

Fin blogg! Allt bra med dig idag ? Kraam :D

2012-02-10 @ 21:10:08
URL: http://nattstad.se/vaanillaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0