Guldmedlem


Tränade idag på mitt nya gymkort ;)
Riktigt härligt var det :)
Powerwalkade på bandet i 20min och sedan joggade jag i 20min och sedan nervarning i 5 min (5.5km)
Sen styrketränade jag lite lätt (har ju inte styrketränat på typ 1½år) i ca 30 min och sedan strechade jag och sedan solade jag i 20 minuter!
Haha, jag somnade i solariumet! Tur att det slåss av automatiskt! :P

Jag har ett guldkort på Life och då ingår det här :
  • Styrketräning
  • Konditionsträning
  • Gruppträning
  • Solarium
  • Bad
  • Vattenmassage
  • Massagefåtölj
  • Vibrationsträning
  • Relax
  • Barnpassning
  • Träna på alla anläggningar
  • Träna på KlubbSverige
Jag betalar 449kr/månaden! :)
Lätt värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0