Tjock...


Tog en promenad på 30min med hunden och sen prövade jag DVD:n som jag fick med tidningen "ToppHälsa"
20min mage, lår och rumpa körde jag.
Det var jobbigt och känner mig så dåligt tränad (Kroppsfett som dallrar gör att man mår piss)!! Fy=/
Kul och känna sig lite lagom fjantig där man står framför teven och hoppar med höga knän och boxar mot taket!
Haha, men det var jobbigt och jag känner i benen.
Städade lite med Lady Gagas "Telephone" i öronen och dansade runt med dammsugaren här i lägenheten!
Nu äter jag mellanmål:) Ekologiskt knäckebröd från min hemkommun (Wasas bröd görs i Filipstad) med keso på, 1 ekologisk banan och en kopp grönt té!

Sen ska jag bädda ner mig i våran nybäddade säng
och läsa lite bok för att slappna av:)
Idag blir det en tråkig dag det känner jag på mig.
Babe är och jobbar och kommer inte hem förrän 23. Suck:(
Hatar dom där kvällspassen:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0