Nothing can break me down!

35minuter på löpbandet, varav 20min (3km) löpning.
40min styrka (överkropp)


Idag blir det te o handla lite, urschhjedamig! Tur att lönen kommer iövermorgon!
Sen blir det lite plugg och senare blir det faen "Män som hatar kvinnor" om det inte går ngt vettigt på teve!
Fredrik o ja va ju på "Flicka som lekte med elden" igår o FAEN va bra den va! Ja tyckte den va bättre än den första!
Faen va ja älskar Lisbeth Salander asså! Gillar hennes attityd o utseende! mmm yum:) hehe!

Va jävligt nere förut men så gick jag till gymmet o nu känner ja: NOTHING CAN BREAK ME DOWN!
Visst kommer inte bli så roligt på freda som de kunde ha blitt men man får väl gö de bästa av situationen...

Kommentarer
Postat av: Louise

Svar: Ja, IDs smink är absolut att rekomendera!! Jag tycker också att det var mycket pengar, men nu i efterhand har jag sett att bara en av de 3 borstar man får med (det är äkta hår) kostar ca 500kr! Så man betalar alltså bara för borstarna kan man säga, och sminket får man med gratis. Man ser inte sminkad ut, det blir inte ojämnt eller fett under dagen, det ser helt enkelt ut som ett osminkad perfekt ansikte. Jag älskar det!

Lät väl bra det där ? ;)

2009-09-23 @ 18:37:58
URL: http://louisenystroom.blogg.se/
Postat av: Monica o Baby Felice

Den har nog redan åkt =( För du tänker väl på den som är överstruken va?



kram

2009-09-23 @ 19:00:10
Postat av: jeanette

Det lät jue lite skoj..

Har du ens som stöttar dig när du är på gymmet eller du är så bra motiverat så du ger allt? :)

2009-09-24 @ 12:40:11
URL: http://mjaou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0