Piska kroppen... dä ä gött de:D


God Dag på er!
Idag är jag på härligt humör eftersom dagen började med 2½timmes träning på gymmet!
Började med 45minuters konditionsträning , de sista 10 minuterna avslutade jag på en crosstrainer och det var jävligt jobbigt faktiskt! För de här va en RIKTIG crosstrainer ingen sån där man kan ha hemma! En riktig jobbig jävel!
Det var jobbigt med konditionen idag men jag klarade mig igenom de:)
Sedan körde jag styrka i kanske 1timme och en kvart? Jag körde på som FAEN där i alla fall! Känner redan i armarna!
Sedan körde jag resten på löpbandet och crosstrainern igen:)
De va underbart gött i alla fall och nu är jag hemma och nyduschad:)
Igår va ingen bra dag:(
De va en sån där dag när både Fredrik o ja va på dåligt humör (ingen bra mix hehe)
Men kvällen slutade mysigt med "Änglar och Demoner" (Som jag rekommenderar att ni ser, om ni älskade DaVinci koden kommer ni älska den här ÄNNU mer, jag tyckte den va bättre!!)
Och sedan sprang vi in på Netto och handlade löfbiff, rotsaksgratäng och vitlöksbaguetter:)
Så är vi kom hem stekte vi löfbiff och slängde in gratängen och baguetten i ugnen och så slängde vi ihop en god sallad och hade det mysigt!! hihi!:)

Ursch jag har sovit så dåligt nu i flera nätter:( Inte alls bra...
Va ska man hitta på ikväll? Jadu:)
Vi får se om vi hörs ngt mer ikväll kanske?:)
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Mimmie

saknar dig med mia gumman <3 det blir troligen pizza så jag kan äta lite pizza åt dig med :D <3

2009-05-15 @ 11:22:15
URL: http://mimmmiesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0