Grattis till världens underbaraste Madde!

Idag har det varit varmt och fint här i Göteborg:)
Dagen började med att Madde ringde vid 11 och var överlycklig! Varför? Jo:
HON HAR NÄMLIGEN FÅTT KÖRKORT!
Fan va stolt jag blir över henne!! Hon klarade ALLT på första försöket! DET är verkligen inte dåligt de!
Det är inte många som klarar allt på första försöket!!
Så nu är Lilla Görlie vuxen med körkort!! Grattis så jättemkt Görlie<3<3
Nu får du komma hit så jag får åka med dig;) Älskar dig gumman!<3



Fredrik och jag va ute med Buffy tidigare idag och då spelade vi fotboll med lilla gumman på en plan o faen va roligt de va!! haha! Hon tyckte verkligen de va jättekul! Vi sprang o sprang med den där bollen och hon efter! hihi!
Underbart söt<3
Sen gick vi upp på berget och de va också gött o mysigt!:D

Åååh, hon är så söt den där hunden!<3 Jag vet inte hur jag skulle klarar mig utan lilla sötan<3

Kan inte klara mig utan min Fredrik heller<3 Älskar honom<3

Sedan gick jag till gymmet:)
Först började jag på löpbandet sprang där i 45minuter och faen va gött det är!! Älskar konditionsträning<3
Sedan var det 60minuter styrketräning och sedan avslutade jag med 15minuter löpning på bandet.
Svetten rann och det är underbart gött!! Faen va jag saknat att träna!!! Wonderful!:)
Så två timmars träning har man hunnit med och jag är härligt trött i kroppen:) Me likey!<3

Ikväll ska jag äta ngt gött men jag har ingen aning om vad:O och sedan blir det ju Desperate Housewives!:D
Ha de gött allesammans! de ska jag ha:D

(Passa på att gratta Madde nu på hennes blogg: KLICKA HÄR)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Madde

Görlie då va du är gullig!!! <3<3<3 Tack!! Klart jag kommer men vet inte när :( vi får fan börja planera någon dag så det blir av snart ;D hihi :D

Gu va mysigt ni har det, va kul :D<3

Guu va jag älskar dig Görlie<3<3<3 sakner dig :(

2009-05-14 @ 09:17:57
URL: http://maddeloo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0