Första gymturen


Nyduschad efter mitt första pass på "Life Gym&Cardio"! Mitt första pass överhuvudtaget på väldigt länge:P
Självklart krånglade mitt kort. Jag fanns inte i datorn eller något men jag fick träna ändå och tjejen i disken va skittrevlig och hjälpte mig och sa att de skulle ordna sig och om kortet krånglade nästa gång också så ska jag ta med min kopia på kontraket.
Hon visade mig runt och det var SKITfint och SKITlyxigt!!
Först ett jättefint omklädningsrum (jag fick låna hänglås helt gratis) och sedan var det typ "proffs body buildning"s-salen och sedan gick man upp en trappa och där fanns en massa löpband, crosstrainers och motionscyklar!
En del hade till o med teve!
Sedan fanns det ett rum med en massagefotölj som jag måste prova någon gång!:D
En träningsstudio med ännu mer gym maskiner och ett strechtings rum.
Skitfint gym verkligen:D
Jag började mitt pass på löpbandet. Man kunde ju höja och sänka farten och fixa om man ville ha uppförsbacke eller inte.
Jag började med att gå i rask takt i ca 10 minuter och sedan ökade jag och började springa. Ibland var jag tvungen att gå i rask takt men då i bara några sekunder innan jag började löpa igen. Jag tog i så mycket att jag kände mig så där: "Nu spyr jag nu spyr jag" och så har jag inte känt sedan gympan i skolan när man typ spela fotboll eller något så de va underbart! :D
Jag tog i som fan:D
ca 35min sprang jag där och sedan fortsatte jag in i träningsstudion där jag gymmade lite armar, mage, rygg, ben fast mycket försiktigt eftersom det var väldigt länge sedan jag lyfte skrot.
Kanske en halvtimme gjorde jag de.
Tog inte med mig vatten vilket jag ångrade DJUPT när jag var där inne:P
Sedan tillbaka på löpbandet och där började jag powerwalka igen o sedan sprang jag igen:)
Först i lagom takt och ibland ökade jag farten och trodde jag skulle spy ibland:P Jag varvade farten:)
Sen efter 20min skulle gymmet stänga så då gick jag hemåt!:)
Trött och nöjd!
Träningsvärk imöra lär jag ju verkligen ha:P haha:D
Sen gick jag ut med Buffy gumman och satte mig på gräset och busade som bara den med henne och sedan kom två små flickor och var med och busade!
Sen gick jag in o duschade och just nu håller jag på o lagar rotmos:)
Faen var härligt de va att träna igen! Underbart!!
Nej nu ska jag fortsätta med matlagningen:)
Pusspuss på er

Kommentarer
Postat av: Madde

åh va gött o träna :D det lät ju jätte roligt, o lyxigt. Vill osså :D

Sakner dig gummsi <3<3

2009-05-10 @ 21:33:41
URL: http://maddeloo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0