Beachen 2009 here I come

För 1minut sedan beställde jag ett gymkort på Lifeclub.
Ett nytt gym som dom håller på o bygger precis där jag bor:D
Så nu blir det till att gymma och träna!
Gud ska bli så underbart!
Tränande ganska mkt i mina yngre dagar, men sen så blev jag ganska destruktiv och träningen blev väldigt farlig för mig.
Och jag har inte riktigt våga komma igång med träningen förän nu för förut har det alltid gått överstyr och jag vill inte att de ska vara ett tvång att träna. Jag vill träna för att de är kul och att jag mår bra av de!!
Så nu kommer snart ett gymkort värt 4100:- hem i brevlådan (men jag betalar bara 1990:-, det är "extra" pris)
Jag är glad!:D

Så sommarformen here I come:D

Kommentarer
Postat av: Louise Nyström

Kul och gymma, det gör jag också, och tycker det är skitgött! <3

2009-04-15 @ 11:01:21
URL: http://louisenystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0