The Siren

 
 
Åh jag är inne i en nostalgiperiod!
För drygt åtta år sen började jag lyssna på ett band från Karlstad som hette Early To Bed. Det var min bror som introducerade mig för de och jag blev ett stort fan. Ett så stort fan att det slutade med en svantatuering med deras logo och ett samboförhållande med trummisen.
Såhär några år senare när bandet (som senare böt namn till The Ryot) las ner och samboförhållande tog slut så tog liksom en era av mitt liv slut, Min emoperiod.
Sorligt men livet går vidare, men nu sen några veckor tillbaka har jag spelat Early to Bed/The Ryot på repeat. Asså fan va bra de är/var! Om det någon gång sker en reunion kan ni räkna med mig och brorsan.
 
Lyssna och njut! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0