Uppdrag: Frisk

I måndags hade jag och Caroline vår första föreläsning med Frisk & Fri.
Vi föreläste för skolpersonal och vi pratade om ätstörningar, diagnoser, orsaker, varningssignaler och bemötande. Var riktigt spännande och kul! Gör gärna om det fler gånger :)
 
Sen hade vi öppna träffar för drabbade igår och vi hade rekordmånga som kom 9stycken!!! Vi hade så mycket att prata om att vi hann inte med att ta en paus!
Det gick så bra och efteråt. Ja verkligen. Jag mådde så himla bra, det var en sån häftigt känsla efteråt och jag verkligen älskar det här med Frisk & Fri. Det ger så otroligt mycket och jag känner verkligen att jag gör skillnad och att jag gör ett meningsfullt arbete <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0