Asså detta med sömnen...

Åh....
Natten till måndag sov jag en underbar sömn. Sov hela natten, vaknade inte en enda gång! Utan sömntabletter till och med!
Natten till tisdag fruktansvärd dålig sömn!
Natten till onsdag var hemsk! Tog en sömntablett försent och sov väldigt oroligt och var HELT SLUT hela dagen. Låg en liten stund på eftermiddagen men vet inte om jag somnade något.
Nu är klockan 02:34 och jag gav upp mitt försök med att sova och börja plugga istället. Så fått lite nyttigt gjort trots allt. Bättre det än att bara ligga och vrida sig i sängen!
Det är ingen ide att ta någon sömntablett längre då de har slutat verka. Jag sover ju ändå bara skit på dom så vad spelar det då för roll?
 
Min sömnlöshet och jag firade tre år i vinteras. Tack och lov så har sömnen förbättrats det senaste året.
Jag får ju iallafalll NÅGON natt med bra sömn så jag kan återhämta mig såpass att jag inte blir galen iallafall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0