Har du glömt mig redan Johnny?

John och jag har gjort slut. Han lämnade mig ganska burdust faktiskt.
Jag har varit utan honom otroligt länge, sedan dök han upp i mitt liv väldigt sporadiskt, ibland lockade jag fram honom med olika läkemedel men nu på slutet har han kommit mer regelbundet och självmant och jag har mått bra.
Jag har mått så bra att få sällskap av min underbara John nattetid.
Men nu.
Nu har han lämnat mig igen.
För en vecka sedan tog han sitt pick och pack och stack och jag hoppas det bara är en tillfällig svacka.
Att han snart kommer tillbaka, för jag vill inte ha det så som jag hade det förut. Då när han lämnade mig ensam i så många år :S
Gud, jag får ångest bara jag tänker på det.
Men det är väl bara att acceptera och tacka gud för att jag inte har så mycket i skolan som kräver att jag är på plats. Mycket kan göras hemma.
Men synd att träningen och annat roligt får svepas åt sidan. För så länge John är borta klarar jag ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0