Dagens status: Seg!

 
 
Har jobbat idag 7-13!
 
Jag slog upp mina blå vid 03 tiden inatt.Trots sömntabletter!! Så verkligen ingen idé alls att ta dom ens en gång. Tänk! Så fort klockan är ställd så vaknar jag tidigt. När ingenting är planerat och jag får sova ut bäst jag vill då sover jag så skönt så minsann. Typiskt!
 
Sov dock 2 ½ timme när jag kom hem. Jag vart förvånad när jag vaknade och tittade på klockan! Herregud! Drömde om jobbet gjorde jag så jag visste inte riktigt om det var sant eller inte! Haha!
Drömde att Madde kom och hälsa på, en klasskamrat kom dit och försökte sälja en stor pack med toarullar?!
Haha! Det var tydligen hans sommarjobb.
 
Jag har försökt pluggat en stund här på kvällen men nu får jag nog ge mig tror jag. Hjärnan står helt still.
Men imorgon ska jag sitta med den där skiten och skicka in så jag kan bli klaaar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0