Livets upp och nergångar

Tiden som passerar här i Gävle är en rolig tid. Jag försöker njuta så mycket jag bara kan eftersom jag är en väldigt nostalgisk människa så vet jag redan nu att jag kommer titta tillbaka på den här tiden och tänka "Fyfan va roligt det var då!!" :P 
Därför njuter jag redan nu!
Jag umgås med fina människor hela dagarna, pluggar superintressanta grejer, går på hockey, umgås med Buffy, tränar ibland, tittar på serier och läser böcker och på torsdag ska jag prova på Yoga!!! Jag är bara så nöjd med tillvaron just nu!! 
 
Tänk att jag verkligen hamnade här tillslut. I Gävle. På Hälsopedagogprogrammet. Som nästa termin ska läggas ner! Fattar ni vilken tur jag har haft?!
 
Denna kalender fick jag av pappa när jag fyllde 24 år (alltså förra året)
Då sa jag "Denna kommer hänga i min lägenhet i Gävle"
Då bodde jag som sagt i Stockholm.
Och nu hänger den här. I min lägenget i Gävle.
Jag är bra nöjd ändå! :)
 

Skolan går bra!
Två tentor har vi haft och den första tentan handlade om: hjärtat, cirkulationssystemet, blodet, celler osv och på den tentan fick jag A!!! :D
Den senaste tentan handlade om skelett, leder och muskler och den gjorde vi i torsdags så har inte fått något besked om den än! Men kändes bra!
 
I helgen har jag varit hos moster i Dalarna och storstädat hennes hus! Pjuh! Det var slitigt men också roligt :) Skönt att komma bort lite och få jobba lite med kroppen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0