1:a kursen avklarad!

Då var första kursen avklarad! 
Hemtenta nr 2 är klar sedan länge och ska bara läsas igenom en sista gång och sedan skickas in.
Jepp, första kursen klar. 
1 kurs av 13 möjliga avklarat!
Än så länge så har inte programmet varit alls som jag trott. Jag trodde det skulle vara mer inrikatat på kost och träning men jag är positiv överraskad! Jag har klarat av denna kurs med lätthet och ser framemot nästa kurs "Pedagogikens grunder 15hp" som börjar nästa vecka!
Jag har läst studiehandledningen och har drabbats lite av skräckblandad förtjusning! Verkar vara en väldigt intensiv kurs och många examinationsuppgifter! Sex stycken varav alla är skriftliga uppgifter med seminarieexamination!
Allt är grupparbeten har jag också fattat det som! Hoppas jag hamnar i en bra grupp!
 
I tisdags efter jag kom hem från skolan, så mådde jag skitbra. Hade träffat min man i Gävle och det hade gått jättebra i skolan på redovisningen och allt kändes skitbra men sen på kvällen så började jag må illa och på andra gången på två månader så drabbades jag av magsjuka. VA FAEN!
Sedan december har jag varit magsjuk två gånger och förkyld två gånger! Jag är ju tamejfan aldrig sjuk!
Förkyld har jag inte varit sedan 2011 och magsjuk 2005!! Galet!!
 
Imorgon åker jag nog till min man över helgen och sen på tisdag så flyttar jag in i min lägenhet i Gävle!
Ska bli spännande, men det är ändå ett sorligt steg att flytta ifrån Alfta och min man när jag trodde det var färdigflyttat för mig. Men det ser ut som min karriär som Flytt-Mia fortsätter!

Kommentarer
Postat av: Janni Jimiini* Kylmäaho

Skönt för dig att slippa pendla så mycket, men förstår att det kommer vara jobbigt att va borta från gubben nu när ni provat på att bo ihop! ♥

2014-03-31 @ 21:47:02
URL: http://jannikylmaaho.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0