Trött

Blä!
Går hemifrån 06:15 och är framme vid skolan 09:00 för en föreläsning, som jag sett jättemkt framemot, som börjar 09:15.
09:45 kommer en ur personalen och säger att ingen lärare har dykt upp. Och vi har inga fler lektioner idag.
Så ganska onödigt att åka till skolan då...
Blää... En bussresa på 2½ timme i onödan!!!
Och jag som var så jävla trött imorse och ville inget annat än att ligga i sängen bredvid Christian och sova lite till.
Kunde jag gött ha gjort då...
Blä!
 
Sitter nu i skolan i alla fall och försöker plugga lite.
Men är hungrig och trött.
Jag har mat med mig men matlusten är lika med noll. Försöker tugga på smörgåsen men den bara växer i mun på mig.
Ursch :/
Jag undrar hur mycket jag väger nu för tiden! Jag lär ju gått ner en hel del eftersom min aptit har varit riktigt dålig ända sen i början av december.
 
 
Jag ska sitta i Gävle till fyra ungefär, sen åker vi till Stockholm och hämtar det sista jag har kvar där!
 
Hej då Stockholm och hej småstadsliv, på riktigt!! :)
 
Här kommer en fin bild på min nya hemby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0