Inlämnat

 
Och där var hemtentan inne! Woho!
Känns bra faktiskt, nu är det bara att hålla tummarna att allt går vägen :)
Nästa vecka börjar moment 2 som är mer inriktat på vetenskap och studier, antar att den inte kommer vara lika rolig :P
 
Idag är det fredag och jag har varit hemma hela veckan och jobbat med hemtentan (förutom i tisdags när vi redovisade vårt arbete) och min man har jag knappt sett något av eftersom han har jobbat och sedan repat med sitt kära "Småstadsliv". Det är inte så roligt att sitta i en by och inte känna en enda jävel :( 
Jag har gjort det förut och kan göra det igen, och jag vet ju att jag kommer lära känna fölk eftersom men jag saknar en flickekompis här uppe som man kan fika med, dricka te osv.
Jag tänkte här i framtiden försöka få tag på ett extra knäck i byn så man får träffa lite fler fölk och komma ut lite!
 
Men snart så åker jag och min kära man ner till mitt kära GÖTEBORG!
Jag har inte varit där sedan flytten och jag längtar så otroligt mycket efter min fina gamla stad!
Jag längtar så mycket efter min Sofia också som numera äter för två <3
Är så glad för eran skull!
 
Här går strömmen titt som tätt och det blir kolsvart i huset och i resten av husen på gatan, lagomt läskigt kan jag meddela! URSCH!
Ett kolsvart hus helt ensam! 
Ja, ja. Karln med barn borde vara hemma snart!
 
Hoppas ni får en fin fredag :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0