Stress i arbetslivet

Jag sitter och väntar på min studiegrupp som ska komma hem till mig och vi ska jobba hårt med våran uppsats! Förhoppningsvis kan vi bli klara den här veckan :)
Vi har intervjuat en varsin människa i arbetslivet, varav jag en känd idrottsman ;), och ska nu sammanställa reslutatet i en rapport, den ska vara på ca 3-6 sidor och är en G eller IG uppgift så det är ingen brutalt stor uppgift! :)
Sen ska jag och Linnea iväg och träna Bodypump! Woho! Det ska bli skönt att få röra på sig!
Fast det är klart, igår var jag helt slut efter helgen efter allt klättrande upp och ner längs väggarna! Pjuh!
 
Åh just ja! Jag drömde att jag fick fullpott på stresstentan, haha! Håll tummarna för att det var en sann dröm :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0