Betygsättning i första kursen och min påsk i bilder

Jag pluggar och pluggar och pluggar. 
Men det verkar löna sig! Igår fick jag besked hur det gick i hemtenta nr 2 och betyg i moment 2 i kursen "Introduktion till pedagogik".
På hemtentan fick jag 23 poäng av 26 möjliga :D Och betyg i moment 2 blev B!!
Åh, vad glad jag blev! I hela kursen så fick jag betyg C. Hade hoppats på att mina poäng skulle räcka hela vägen till ett B, men jag är nöjd ändå :)
 
I dag sitter jag och pluggar för fullt i Molanders bok "Vetenskapsfilosofi"
 
Jag försöker också få fason på examinationsuppgift nr 4 som handlar om att välja ut fyra olika pedagoger och skriva om deras begrepp och idéer och sedan koppla det till hur jag senare vill jobba. Ursch. Är svårare än det låter kan jag tala om! Men jag vet att det kommer gå bra i slutändan :)
Påsen har varit underbar! Torsdag-Lördag spenderade jag med Christian och barnen och sedan lördagkväll-måndagkväll med bara min Christian. I lördags så åkte vi hem till Martina och festade, märks att det var länge sedan jag kalasade: Haha, jag blev inte någe full utan bara dålig!
Jag var till lekparken med tjejerna :)
 
Älskade man med världens sötaste kanin Leia!
 
Leia
 
Lykke med sin nya cyckel  :)
 
Jag påväg till Martina!
 
Saga och jag lekte 'moppe' :P
 
Detta var bilder från min påsk, hoppas ni haft det bra :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0