Dessa eviga flyttar!



Jag packar och städar för glatta livet här!!
Nu har jag i princip packat allt, det ska bara ner i kartonger och bäras ut!
Jag har städat det som kan städas så får jag ta det absolut sista på söndag :)

Imorgon får jag nycklarna till lägenheten! Åh, längtar ihjäl mig <3
Ska bli så härligt med något eget igen!
Härligt att komma och gå som man vill utan att behöva rapportera till någon, härligt att ha folk på besök!
Nu kan äntligen Christian komma och hälsa på mig <3 :-D
och Madde och Erik och underbara Lovisa!!!
Va härligt det ska bli!
Har lite ångest inför helgen bara :-P






Sen jobb onsdag-lördag!

Jag har vart så trött den här veckan så ursch!!!
Nu ner till tvättstugan hämta upp det sista där, sen in i duschen och sen mat sen bok!!

Ha det fint :)
Fredag: Jobb 9-17. Värmland
Lördag: Göteborg. Värmland. Packa
Söndag: Stockholm. Östermalm Packa ut. Södermalm Packa in. Värmland.
Måndag: Farmors begravning :(
Tisdag: Stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0