Tillbaka Till Holmsveden Premiär: I text

Nu!
Nu ska jag berätta om min helg!
 
Torsdagen den 21.e November:
Jag jobbade och sedan åkte jag till Holmsveden. Christian mötte mig där och sen gick vi upp till Idrottsgården där visningen hade varit (missade visningen så jag kom lagomt till festen).
Där fina Martina hade med sig 12%  BLACK TOWER från Norge :D
 
Ja herrejesus, det smakade precis som den vanliga Blackisen och jag kan tala om. Svart blev det. Svart svart svart :P
Haha, men sen piggnade jag till! Hade en grym torsdag och var rejält med trött på fredagen
 
Fredagen den 22.e November:
 
 
Efter lite om och men (trötta och när bakisen släppt) åkte Christian och jag till Söderhamn och shoppa lite inför lördagen!
Sen tillbaka till Holmsveden där Christian dumpade av mig och jag sov i någon timme.
Sedan gick vi upp till Idrottsgården och hängde backstage en stund medans Christer och Christian körde en sketch på scen.
Sen gick vi in i salen och jag tittade en sväng på filmen.
Men sen gick jag iväg för jag ville spara mig till dagen efter!
 
När filmen var slut gick jag upp och hängde med människorna där :)
Men blev en tidig kväll (typ 03) för jag ville verkligen va på topp på lördagen!
 
Lördagen den 23.e November:
12:30 åkte vi mot Alfta. Hämta grejer där sen dumpa Christian mig vid Grand Hotel i Bollnäs och där kom sedan mina tjejer!!
WOHO!
Vi färgade hår, ögonfransar, sminkade. plattade, lockade hår och fixade till oss! åh, va fina vi blev!
Sen kom Christian o hämta oss och vi åkte mot Holmsveden igen!!!
Där mötte jag upp mamma, pappa, bror och syster.
Vi gick in och satte oss.
Filmen började och vi satt där mina tjejer och jag och drack vin och tittade på film.
Gud, vilken rolig film! Ni måste se den :D
Vi skratta och skratta!
När filmen var slut så gick Emma och jag upp för vi va så pissnödiga!
När vi är påväg så hör jag "Maria Graaf"
Va?
Vänder mig om och då står Christer däruppe och ropar upp fölk.
Jag tänkte inte gå upp först men Emma bötta på mig.
Så jag gick.
Jag klättrade upp på den där scenen i mina klackar.
Åh va kul det var!
Sen var det partaj och ja, jag behöver inte dra den historien.
Men än sålänge så va den helgen den bästa i mitt liv!
 
Tänk att alla människor som betyder mest för mig åkte så jävla långt för en scen?!
Underbar familj &vänner jag har! <3
Jag uppskattar det något så otroligt!
 
Jag är en glad flicka jag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0