Tillbaka till Holmsveden

Nu ska jag uppdatera om mina roliga nyheter!! :)
 
JAG SKA VARA MED I EN FILM!
 
Jajamen!!
I sommar ska jag åka upp till Hälsningland och bo på bekostat hotell och spela in film!!
 
Det är regissören av Småstadsliv som ska göra även denna film, kommer bli grymt kul!
Jag har ingen stor roll, jag ska spela en hysterisk fru i två scener men det kommer göras fler filmer där jag ska få vara med i!
Jag har fått manus och allt, och om tre veckor ska jag upp till Gävle och gå på "Småstadsliv- Greatest Hits" och träffa min regissör!
Gud va kul!
 
Det händer så mycket roligt och spännande just nu :D

På lördag blir det min första arbetsdag på Arken Zoo!
Pjuh, vilken vecka :)

Kommentarer
Postat av: Fader

Hihi va kul. :)
Grattis...
Hollywood nästa. :P

2013-05-02 @ 20:32:49
Postat av: Karin

Grattis! Gud så kul för dig!!!!

2013-05-03 @ 03:55:23
Postat av: Karin

Grattis! Gud så kul för dig!!!!

2013-05-03 @ 03:55:58
Postat av: Madde

Wiie va kul :-D :-D

2013-05-04 @ 12:48:16
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0