Måndagen den 13 Maj

Vilken helg jag haft!! :)
I fredags så jobbade jag 8:30-18:00.
Jag hade barnpass där på eftermiddagen och jag trivs så himla bra med dom!! :)
 
Sen åkte jag och mötte upp karln efter jobbet och vi åkte hem till han och grillade!
Årets första grillning!
Sen på lördagen såg vi Bruce Springsteen.
Vi lyckades få gröna armband och det innebär att man får stå längst fram.
Jag kände igen typ fyra låtar, men det var kul ändå. Han var väldigt bra live :)
En sak att stryka på min bucketlist.

Jag bara älskar min karaktär som jag ska spela i filmen!!! LOVE HER!!
Tror jag kommer göra henne riktigt bra ;)
Jag har blivit intervjuad inför filmen:
 
Klicka på bilden för att komma till hemsidan

Kommentarer
Postat av: Madde

Ser fram emot filmen! Och va kul mä intervju :-D

2013-05-18 @ 10:19:14
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0