Ilska

Alla som känner mig vet att jag inte tål skitsnack om invandrare och kvinnor.
Jag har alltid stått på invandrarnas sida i alla diskutioner.
Det vet alla.
 
Så att dejta en sverigedemokrat... Nja, funkar inte direkt för mig.
Gud, min ilska har varit så stor. Jag har nog aldrig varit så jävla arg.
Men nu är det bara att lägga bakom sig och gå vidare!
 
Imorgon ska jag till Gävle och se "Småstadsliv - Greatest Hits" och träffa regissören sen efteråt för some drinks.
Sen på lördag så ska jag gå runt lite i Gävle, kanske åka o kika på Läkerol Arena, shoppa lite, sen på kvällen tänkte jag gå ut o ta lite vin någonstans.
Meningen var ju att bror min skulle med på denna resa men han ställde in så jag får åka själv :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0