Back to Gävle!

Ååå jag längter te imon så mycket så att det finns en enorm risk att jag är alldeles för övertaggad för mitt eget bästa!!
 
Vad händer imorgon då?
Jo, först ska jag jobba 12-15  på Arken Zoo sen ska jag hem och göra mig festvacker för sen 19:22 tar jag tåget tillbaka till GÄVLE!
Småstadsliv spelar i Sandviken och ska sen sova i Gävle på kvällen o då bjöd de med mig och vem är jag att tacka nej?!?!
Så jäkla roligt jag hade sist, har jag gärna igen :D
haha vilket udda gäng vi va när vi går ut!
Två karlar 35+ och så lilla jag!
Haha!
Jag har nog aldrig skrattat så mkt förut förutom när jag och Madde har härjat såklart!
Jag anländer i Gävle kl 21 och då checkar jag in på Grand Hotel och dricker lite vin och lyssnar på musik där tills de kommer vid 00 kanske.
 Sen får fan gävle se öpp :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha va du är rolig! För Övertaggad för ditt eget bästa. Haha. Tycker om taggMia, du är allt bra stöllig då du gumman :-D RoligtStöllig ;-)
Ha de så kul i Gävle nu <3

2013-06-01 @ 06:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0