Ostrukturerat.com


saknar...

Det var tur jag åkte till Stockholm i helgen!
Mina kalla fötter blev lite varmare :)

Nu känns allt rätt o bra igen!
Bra idag: Haft en lång o bra jobbdag
Dåligt idag: Spräckte mina favoritpants idag när jag klättrade på ett berg med ungera! :'(

Nu är jag påväg hem från barnpass och när jag kommer hem ska jag ta en skön dusch o sen slappa vid datorn resten av kvällen och självklart mysa med kissemissen :-)

Imorgon blir det kort jobbdag på eftermiddagen och sedan kommer min framtida hyresgäst och vi ska skriva kontrakt!
Snart ingen återvändo!

Kommentarer
Postat av: Madde

Söt bild då <3

2013-03-04 @ 23:37:42
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0