Helgen!

(så snyggt med dessa egobilder med en mobil i trynet :P)
Toppen toppen helg!!!
 
Fredag: 
Jobbade 10-18:30.
Hade en jättefin jobbdag! Jobbade först på Hemfrid sedan hade jag mina barn här hemma hos mig och vi gosade och lekte med djuren o gjorde nachos :)
Sedan kom Fredrik hit och sa hej och sedan åkte han ut på äventyr och jag gick och lade mig
 
Lördag:

Min lördag började redan 04:45 och tog tåget mot Stockholm 06:00.
Givetvis blev det försenat men 'bara' 30 minuter.
Tog mig ut från centralen och åkte till min nya hyresvärd.
På bussen fick jag även syn på Jenny Alversjö (hon är på tv4 nyheter)
Väl framme hos hyresvärden så pratade vi om framtiden och han bjöd på lunch, det här kommer bli väldigt bra tror jag :)
Mitt framtida rum
Sen tog jag bussen tillbaka till centralen där jag såg Hanna Hellqvist :)
Hon är en värmländsk pratare på Morgonpasset i P3, hon är grym och det sa jag till henne också :D
Sen tog jag tåget tillbaka till Göteborg där jag duschade och gjorde mig vacker för att dra till några kompisar till Fredrik o förfesta för att sen dra ut.
Hade så himla kul!!! :)
Jag dygnade nästan också! Somna väl vid 3 tiden :P

 

 
Söndag: 

Bakismys dag med Fredrik och djuren :)
Men nu har Fredrik åkt och tagit Buffy med sig :(
Har plockat och fixat lite här nu på kvällen och fixat matlådor så nu är jag redo för en ny vecka!

Haft en jättebra helg, kommer leva på den länge :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0