Nu börjar livet

Det var så länge sen jag var lycklig att jag inte ens minns hur det kändes.
Men nu börjar det spira en känsla inom mig som jag inte känner igen.
Men det känns jäkligt bra!
Allt kanske handla om krossade drömmar och allt jag inte hade fått bli.
Jag känner att jag har blivit annorlunda. På ett bra sätt.
Jag tror jag har hittat lite hem. 
Oj, blir djupt och poetiskt nu. 
 
Jag tror mycket handlar om den här filmen som jag ska göra.
Den har varit mitt ljus i tunneln länge och nu när det börjar närma sig så känns det bara bättre och bättre.
Jag har viljat skådespela sen jag var åtta år och när jag står på scen så känns allt bara helt rätt.
Det kanske är mitt kall trots allt?
Att skådespela.
Ja, vi får väl se i augusti när det är dags för inspelning. Hur det går.
 
Ända sen jag flytta till Stockholm har livet gått så enkelt. Förut små saker som sömn o så.
Men nä, allt har bara lagt sig på plats och jag är så glad att jag hamna här.
 
För snart ett år sen var jag med om det värsta jag varit med om i hela mitt liv. Jag hatade att det hände mig och jag önskade (såklart) att det aldrig hänt.
Men idag är jag tacksam för att det hände.
Det fick upp mina ögon och ta tag i mitt liv.
Det gjorde det verkligen.
Jag vill inte ens tänka på hur mitt liv hade sett ut idag om det inte hade hänt.
Allt ont har oftast något gott med sig.
Även om det såklart gör ont fortfarande.
Men det gör mindre och mindre ont för varje dag.
Men helt återställd blir jag nog aldrig.
 
Men jag är idag är helt annan människa än vad jag var för ett år sen. 
Och idag förstår jag att jag inte var redo för den människan som jag var då.
Idag är jag där jag ska vara!
 
Kram på er som orkade läsa :)
 
WWWIIEE!! Nästa lördag-söndag blir det GÄVLE igen!
 
Nej, nu tror jag på allvar att livet börjar :)
 
Min älskade vän!!
Jag älskar henne mer än livet självt <3<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Ååå min älskade vän <3<3 Jag är så himla himla glad över o få höra o läsa va lycklig du är <3 Känns så skönt, de gör verkligen gott i ett görliehjärta!
Du verkar ha hittat de du sökte o de verkar helt rätt för dig. Ska bli kul o följa dig genom filminspelningar o allt.
Så glad för dig min underbara älskade vän <3

2013-06-06 @ 11:20:36
Postat av: Fader

Gläder ett Faders hjärta o läsa sånt. <3

2013-06-06 @ 20:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0