Lycklig



Jag är så lycklig. Så jävla lycklig!
Det har till och med varit roligt att skura toaletter idag!
Jag har flinat hela dan!
På bussen brast det.
Jag bara log och log och så kom tårarna.
Haha, jag vet inte vad det är med mig.
Grinar över allt nu för tiden.
Grinar när jag ser fina Madde ha ont av värkar, grinar när jag får träffa Lovisa, grinar när jag pratar och tänker på min fina underbara Madde, grinar av lycka för min egen skull.
Att jag äntligen lever det liv jag alltid velat och drömt om.

Tror jag fick lite av Maddes hormoner för gud va lycklig jag känner mig!
Känner mig helt frälst! Haha
Nu sitter jag på en parkbänk och har ätit en glass och bara njuter innan det är dags att gå in för att få i sig lite middag.
Åååå va jag är lycklig!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Åååhh! Det är så himla himla härligt o läsa va lycklig du är! HÄRLIGT! ♥♥♥

2013-06-30 @ 08:55:51
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0