Lovisa Eriksson

Hallå!!
Nu har lösenordet rykt!!
 
Den 21 Juni 2013 19:29 föddes det lilla miraklet Lovisa!
Jag hade världens tur som var hemma och fick heja på i Maddes värkarbete innan de åkte in på BB sen dagen efter var pappa och jag där och pussade på underverket <3
Åh, hur kan man älska en unge så mkt egentligen?
Min lille satunge <3<3
Jag är så stolt över min fina Görlie som klarade av en förlossning! You go girl!
Så stolt över min fina kusin Erik som var ett bra stöd under förlossningen (har jag fått höra, men klart han var)
Världens bästa föräldrar utan någon tvekan alls!!
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Underbara Underbaraste vännen <3 Så himla himla glad över att du var hemma i värmland just då! Vilken tur!!
Go du är! Vi älskar dig <3

Svar: Ja!! Så himla underbart!! Tror Lovisa vänta på satemor ;) :D <3
Maria Graaf

2013-06-27 @ 17:29:26
Postat av: Fader

Så fina människor. <3

2013-06-27 @ 22:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0