Trött!

Jag vaknade relativt tidigt idag.
Jag och Siobhan drog oss en stund sen gick vi upp och jag åt en god frukost

Sen iväg på en promenad!
1.4 mil blev det idag. 2 1/2 timme!
Känns i kroppen att man gjort något jag inte brukar göra!
Pinsamt va fort man tappar formen!
Jag tränade och promenerade hela hösten o nu halva vintern.
Nu får jag träningsvärk efter att ha spelat Wii med barnen! Haha!
Men jag tänker framåt för där jag kommer bo sen har en motionshall som är fritt fram att använda så det blir nog bra ändå :-)
5 kg skulle jag ju inte säga nej till att ta bort.
Men inte realistiskt tyvärr...
3kg kan jag nog få bort. Blev för mkt gott under jul :-/

Men men!

Jag har även slutat med LCHF eftersom jag hetsåt så mycket på helgerna utav det.
Min mage har vart totalt förstörd i en dryg vecka nu men jag börjar se ljuset i tunneln!! :-)

Imorgon är det dags för en ny arbetsvecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0