Otur



Jaha.
Nu var det tillbaka till det gamla vanliga skiten.
Igår så gick spisen sönder.
Får inte en ny förrän på torsdag.
Får alltså leva på mackor fram tills dess. Inte så jävla roligt, speciellt nu när jag försöker bli av med några kilon...

Sen när jag kom hem idag kl 17 så var det kolsvart i lägenheten.
Inget funkar alls.
Har fixat med säkringar o proppar o gud vet allt inget funkar.
Får sen ringa runt o försöka få tag på någon som svarar.
Visa sig vara svårare än vad man kan tro!
tydligen stannar hela Sverige efter kontorstid...

Men nu väntar jag i alla fall på en elektriker!
Hungrig o säkert maskara som runnit. Vad vet jag för JAG KAN JU INTE SE NÅGONTING!!!

Det går bra nu...

Kommentarer
Postat av: Madde

Nej fan träligt! Ja de där mä o få tag i fölk ibland åsså!!

2013-02-13 @ 08:30:34
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0