Miljöombyte

Nu ska jag berätta något roligt!Den 1:e april så gör jag min första arbetsdag på Hemfrid.Men vaddå tänker ni! Jobbar du inte redan där?Jojomen, det gör jag. I Göteborg.Men jag ska flytta till Stockholm :DJAA!! Ni läste rätt! Jag ska ta mitt pick och pack och lämna Göteborg för att testa lyckan i Stockholm!Jag är superuppspelt för detta!Jag är så stolt över mig själv!Jag klarar mig själv, jag kan ta mig vart jag vill.Jag är den enda jag känner som har gjort så här. Levt själv. Klarat mig själv. Flyttat av mig själv.Otroligt bra för självförtroendet att veta att jag klarar mig så jävla bra själv!Jag behöver ingen partner för att överleva.Jag är stolt över mig. Jag är så jävla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0