Tillbaka till Holmsveden

Tillbaka till Holmsveden heter alltså filmen jag är med i!
Klicka HÄR för att komma till filmens hemsida
 
Jag spelar Ambritt Sjöfors som är byns primadonna. Hon är byns 'luxhustru' eftersom hennes hunsade man äger byns Ica, krog och café!
Här kommer lite bilder
Haha, jag ser inte riktigt klok ut men det är ju det som är meningen!

Ska bli spännande att se slutresultatet sen, om jag nu vågar titta.
I en scen skriker jag och är hysterisk
En scen fick jag jobba ganska hårt med och i en scen är jag full!!
Haha! Proffsigt värre :P
Men snacka om ett minne för livet!!
Jag fick beröm från regisörr och medspelare efteråt så jag är så jädra nöjd!!! :D

Kommentarer
Postat av: Fader

Längtar till o se detta mästerverk. <3

Svar: Haha!! Ja vi får väl se :P Du får väl hänga med på premiären :)
Maria Graaf

2013-08-29 @ 20:43:55
Postat av: Karin

Ska bli så kul att se! Hoppas det leder till mer roller för dig! Kram

2013-08-29 @ 21:36:31
Postat av: Emma s

Ska bli så spännande å få seeee!!!:D

2013-08-30 @ 11:27:08
Postat av: Joanna

Vill verkligen se denna film!! :D

2013-09-04 @ 23:15:01
URL: http://jooannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0