Tisdag 23 April



Buffy var inte glad av att bli duschad av pappa (Fredrik) igår <3

Ursch vilken dag!!
Vaknade 02 inatt och somnar om lagomt till klockan ringer...
Går upp och tar mig till jobbet, där deras kundkort var lång som en bibel!
Ursch va jobbigt det var!
Jobbade 9-13 sen åkte jag hem och sov en timme!
Mmm, varför sover man alltid så skönt på dagen?
Sen tog jag en 80 minuters promenad längs med gärdet och log hela tiden :)
Fick ett glädjande mejl idag och jag vill bara släppa den underbara nyheten, men jag håller lite på den ;-)

Imorgon jobb 10:30-17 och sen hem och promenera igen :)

Shivvi på upptäcktsfärd i Kröppa!

Kommentarer
Postat av: Fader

Hihi, va ner regnad Buffy såg ut o va skräckslagen Shivvi var där. :) Stor värld där ute. :). Usch va jobbigt det är när man inte kan sova om nätterna. :(

2013-04-23 @ 22:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0