Otäckt

Igår kväll (lördagkväll) började jag må illa.
Riktigt illa.
Hände, tänkte jag?
Sedan spyr jag.
Jag spyr!! Jag har inte spytt på 5 år! :-o
Jag mår jättedåligt hela kvällen och efter en spyattack lyckas jag somna!

Vaknar strax före 02 av att jag mår illa. Går in på toan och inväntar spyan.
Magen gör riktigt ont och istället för att spy känner jag hur mina händer börjar pirra och domna och stelna till.
Det blir bara värre och värre och tillslut är händerna låsta i en konstig ställning och det gör jätteont!!
Jag känner paniken komma krypandes!
Jag lägger mig i sängen och försöker andas igenom det men det är outhärdligt!
Jag går upp o spolar vatten på händerna samtidigt som jag andas ordentligt och sakta men säkert börjar de mjukna upp.
Men nu en timme efteråt så känner jag av det lite fortfarande.
När jag spänner ut händerna darrar dom och skakar!
Fyfan va otäckt det var!!

Blev jätterädd :-/


Ungefär så här låste de sig.
Fy! Aldrig varit med om något liknande förut!!

Kommentarer
Postat av: Jimiini*

Men usch va hemskt! :(

2013-04-07 @ 16:54:04
URL: http://jannikylmaaho.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0