Blinddate

Ja!!
Igår fick jag mitt mobila bredband så nu har jag äntligen internet igen!
Fan vad man blir handikappad utan internet egentligen!
Man märker det inte förrän det är borta!

Just nu sitter jag med färg i håret! 
Idag ska jag ut med en tjej som jag aldrig träffat, men jag har läst hennes blogg sen någon gång 2009.
Sen var hon med i ett program på teven som hette "Tonårsliv".
Kommer ni ihåg det?
Jag länkade det här då när det visades i alla fall :)
Ja, ja. Förra året började vi skriva, först på våra bloggar och sedan på facebook och nu när jag flyttat hit till Stockholm så frågade hon om vi ville gå ut!! :D
Ja, jag känner ju bara Janni här och kan behöva utöka min vänskapskrets så jag sa SÅKLAR:D
Så detta är som en blinddate fast med vän istället för karl!
Haha, ska bli kul!!
Vi ska ta några fördrinkar på ett ställe som heter "Hellströms" sen drar vi vidare!
 
Läs hennes blogg här----->
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0