Så jävla trött på allt...

Tänk om man bara kunde trycka på ångra knappen och gå tillbaka och göra om och göra rätt!
Skulle spola tillbaka till höstlovet när jag var 17 år först och främst, det är ett som är säkert i alla fall!
 
Jag har börjat ta tag i saker och ting nu. Men det är fortfarande så jävla jobbigt. 
Min mage är ett rent helvete nu när jag fått bättre fason på maten.
Den är konstant svullen och det är rent ut sagt vidrigt att se sig i spegeln.
Det gör så jävla ont i mig att jag bara vill skrika rakt ut och slå sönder spegeln och mig själv och min äckliga mage!
Min mage är förstörd. Jag har nog förstört den för all framtid. Den har krånglat av och till alltid.
I våras så trodde läkaren IBS. Det tror jag med.
Alla dessa perioder med för lite mat, för mycket mat har förstört min kropp.
Fyfan vad jag hatar min ätstörning. Hatar hatar HATAR den. Den förstör min kropp, mitt tänk och många aspekter på mitt liv.
Jag har ingen som helst lust att träffa ngn ev ny partner när min mage är så är oförutsägbar.
Inge kul att jobba heller, eller att ha över vänner.
Att gå runt att känna sig som världens fetaste äckel gris med svullen mage påverkar verkligen mitt humör den dagen.
Är magen svullen kan jag räkna med en dålig dag. 
Jag har dåligt humör av att känna mig tjock. Hatar att se mig i spegeln. Blir kort och tvär mot närstående och får grov ångest på kvällen.
Härligt liv jag har va?
 
Fyfan. Tänk om man bara kunde få slut på skiten....
(Bild från feb-12)

Kommentarer
Postat av: Jimiini*

Önskar jag visste vad jag kan säga/göra för att få dig att må bättre! ♥ Och att få dig att se sig själv som jag ser dig! JÄTTEFIN!!!!

Svar: Tack snälla fina Janni :) Längtar så till våran helg!
Maria Graaf

2012-10-17 @ 13:06:13
URL: http://jannikylmaaho.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0