Lugnt



Lugn dag igår!
Jobbade 9-14:10 ungefär och sen tog jag en promenad hem i regnet.
Tog ca 80 minuter.
Sen när jag kom hem värmde jag mig med en tekopp och kollade på "Jakten på det perfekta livet" på svtplay.
En lätt middag och sedan gymmet!
Värmde upp med 10 min walking.
Sedan sprang jag 4km på 20min (yay!)
Sen styrketränade jag hårt! Ökade alla vikter :)
90 min styrka blev det.




Sen hem o duscha o äta en variant på marängsviss utan maräng :-P
Sen lite VÄNNER sen säng!! :-)

Idag har jag städat och nu sitter jag och väntar på att nagellacket ska torka sen ska jag ta tag i mitt hår!
Idag blir det också lugnt och fint för jag jobbar barnpass imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0