I'm so hot I scare myself

Gjorde fina fynd på Ikea i fredags!
Så nu är det så fint här! Köpte lite växter och ett överkast till sängen bland annat.
Vi hade riktigt mysigt Sofia o jag i fredags OCH i lördags!
Sen på kvällen så hade jag o Buffy mys här hemma :)
I lördags var jag väldigt seg (vilket var förståligt) jag o Buffy tog väl morgonkiss så sent som klockan 14!
Tur att vi tog kvällskiss väldigt sent!
Sen så var jag väl allmänt seg hela dagen och sen på kvällen var det myskväll med Sofia och två av hennes vänner!
Sen en skräckresande bussresa hem :S och jag o Buffy halvsprang hem och slängde oss in och låste alla lås som fanns! Haha!
Sen igår (söndag) så ja va hände? Ingenting. Fixade lite med akvariumet som jag har startat upp nu igen :)

Idag gick jag upp tidigt för att åka till kontoret o hämta nycklar och sånt och sen när jag är på mitt städställe så säger dom att dom är sjuka och har ringt till kontoret o sagt det redan vid 07 imorse. Åååh, då blir man lite sur!
När man åkt dit o allt :S Då kan man ju lika gärna jobba liksom!
ja ja, ska jobba barnpass 15-ca 18 sen. Ska bli kul o träffa barnen sen :)
Kan man tänka sig. Mitt liv har ordnat upp sig så bra!
Tänka sig, Maria Graaf med den trasiga själen.
Maria har nu en hel själ med små små ärr.
Äntligen är man vuxen! Äntligen kan man lämna all den där tonårs osäkerheten bakom sig!
Jag tänker mig alla motgånger som bollar och jag håller i ett basebollträ och bara slår bort dom!

Jag är ganska bra ändå :)

Kommentarer
Postat av: Fader

Du har gjort en fantastiskt resa, en bragd o nu står du på egna ben i en sådan stor stad som Göteborg. Ja är sååå stolt över dig min tös, ÄLSKAR dig. <3

2012-01-16 @ 11:52:24
Postat av: Fader

Du har så fint i din alldeles egna lägenhet. :)))

2012-01-16 @ 11:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0