Happiness within

Herregud vilket liv jag har!!
Jag har två jobb, vilket gör att jag jobbar mycket och sen har jag fullt upp på fritiden!
Ngt riktigt roligt o spännande som jag inte tänker skriva ut här i bloggen riktigt än ;)
Jag mår i alla fall kanon bra och livet leker och jag ÄLSKAR mitt liv, älskar att jag får göra precis vad jag vill med mig själv, med min lägenhet, med vem jag vill, med allt! Behöver inte be ngn om tillåtelse för någonting!
Jag är vuxen och min egen person! Ååååh va allt är bra!
Önska jag kunde skicka ut mina lyckokänslor till er läsare!

Kommentarer
Postat av: Fader

Gillar va ja läser. <3

Spännande, väntar på o få höra va det kan vara då. :)

Kram

2012-01-20 @ 12:12:50
Postat av: Janni Jimiini* Kylmäaho

Jag skulle gärna känna lite av dina lyckokänslor..!

Det så otroligt (!!) skönt att läsa att du mår bra gumman, du förtjänar det verkligen! <3 saknar dig och hoppas vi ses snart! :)

2012-01-21 @ 00:28:43
URL: http://jiminigraphics.se
Postat av: Madde

Underbart!! Härligt görlie!!!! ;) <3

2012-01-21 @ 11:12:44
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0