Girl With The Dragon Tattoo

Var som sagt på bio igår!
Girl with the dragon tattoo och jag måste säga att den var bra, det var den men den svenska är mkt mkt bättre!
(mina betyg)
Under bion blev jag i alla fall jättefrusen och fick jätteont i halsen :S
Natten har varit hemsk o morgon likaså.
Åkte till trafikskolan och är där vid 09:10 men hade jag ngn körlektion? Nej dom skulle ha möte och hade glömt att meddela mig :/
Så jag satte mig vid datorn och pluggade en stund och sedan vände jag hem!
Hem och äta o vila för att sedan åka iväg o jobba barnpass 15-18. Gick jättebra fast jag var dålig.
Pojken och jag satte oss framför en fin film om havet och dess underbara djur (kommer tipsa om den längre fram)
Flickan var o lekte hos en kompis så det var lugnt idag!
Tack o lov!
Imorgon ska jag köra 8.30-9.15 och kanske plugga lite efter det och sen hem o äta, ut me vovve och sen om jag inte blir sjukare iväg o jobba 13-17, men ska till kontoret innan.
Och sen ska jag leka med Sofia på kvällen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0