My day at the Spa


Nu är jag hemma från jobb och vaxning!
Det gick väldigt bra att vaxa, både brasilianskt och vanligt på benen :)
Jag trodde att det skulle göra ondare än vad det gjorde så det kommer jag nog göra fler gånger!
Tror det gjorde ondare att nopra ögonbrynen :P
Jag färgade ju också och det ser ut som jag tagit en svart kajalpenna och målat med!
haha! Det syns väldigt väl! Men det kommer ju lägga sig :)
Min hy har ju även blivit så jäkla dålig! Ända sen jag sluta med p-piller för ett år sen har min hud och jag kämpat ett inbördeskrig!

Så jag ska dit om 4 veckor igen och göra en porrengöring! Hoppas jag kan få fason på den här huden!
Jag är alldeles för gammal för att springa runt med finnar :P
Haha!
Blev av med akvariumet idag. Lite sorligt eftersom det var Fredriks o min treårspresent men det skulle till två små pojkar så då kändes det lite bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0