Jag förstår inte?

Jag förstår inte varför folk är i förhållanden med personer som de inte gillar.
De gnäller på deras partner konstant.
Varför är du med denna person undrar jag då om han/hon är ju hemsk?
Det finns ju fler killar/tjejer därute! Säkerligen någon som passar bättre!
Måste ju va bättre o va tillsammans med ngn som man är så kär i o älskar så mkt att man inte kan få nog av han/hon?
Den man är tillsammans med ska locka fram det bästa i en, inte det sämsta!
Man behöver inte nöja sig bara för att man inte vågar va själv.
Det är ganska skönt o va själv tycker jag :)
Hellre själv än o va tillsammans med ngn man inte är nöjd med.

Kommentarer
Postat av: Fader

Nej du det är svårt o förstå sig på folk ibland, som du säger så varför är man ihop med någon man bara gnäller på, kanske för dom bara är så som person som bara MÅSTE gnälla jämnt o om allt, bittra människor som inte vågar ta tag i livet utan bara går i sina säckiga mysbyxor o skiter i hur dom är o ser ut.



Helt klart bättre o vara singel än i ett sådant förhållande, man ska ju bara vara goa mot varandra o säga va mycket man älskar den personen FÖR att man gör det o INTE för att man tycker man måste säga det för den andra inte ska bli ledsen.



Hellre singel än kvävd o nervärderad.

2012-04-26 @ 18:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0