Måndag 6 September

Igår var en väldigt lång dag kände jag på kvällen när jag gick o la mig!
Kl 08 på morgon var det på personalmöte på jobbet! Väldigt mysigt med levande ljus och jättegod frukost :)
Sedan jobbade jag 10-14!

Sen hem och bärde grejer fram o tillbaka! Jäklar va jobbigt det va! Haha, har träningsvärk i armarna idag!
Gick hem till Diana och tittade på film och åt godis! Riktigt mysigt faktiskt!
Gick hem till Fredrik (där jag bor numera) och åt kvällsmat och sedan plockade med lite grejer och däckade sedan vid 00:30! Helt slut!

Idag har jag jobbat 8-12 och sedan åkte jag hem och gick till gymmet :)
Gymmade som sagt och sedan hem o duschade! Så jäkla gött! :)
1½ timme ungerfär efter att jag hade kommit hem så plingar det på dörren: Då är det granntanten som säger att nyckeln sitter kvar i dörren! Haha!
Så jag har låst upp dörren och gått in men lämnat kvar nycklarna i dörren! Gud hur virrig kan man vara!!

Nu ska Fredrik bjuda mig på lövbiff med sånna där chipskroketter (typ?) o kantareller!! Mmmm!! :)
Snäll man det där!
Oj, nu plockar han fram värmeljus här också! Så nu måste jag ge mig ;)

Ha det underbart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0