Min lägenhet

Nu ska jag berätta lite mer om lägenheten :)
Jag har haft en sån jävla tur att jag har lyckats snott till mig ett förstahandskontrakt, vilket man kan få vänta 4-5 år på i Göteborg!

Så den 1:e december flyttar jag till en etta på 38kvm som är i huset bredvid! :) Så jag bor kvar i området!
Så härligt!
Lägenheten har balkong och nyrenoverat badrum och ligger på tredje våningen!

Jag är så glad över mitt liv för det äger verkligen!

Mitt liv är så jävla bra och jag vill inte ändra på NÅGONTING!
Jag har en vovve som jag älskar över allt!
Jag har underbara vänner, underbar familj, ett underbart ex som nog är det bästa ex jag kommer att ha!
Haha, nej men han har varit helt underbar mot mig och utan honom hade jag nog fått flytta hem till Värmland igen!

Tack alla underbara som har ställt upp för mig under de här månaderna!

Jag är vuxen, jag kan fatta mina egna beslut och för första gången på 22 år ska jag stå på egna ben och det äventyret ser jag väldigt mycket framemot!! :D


Kommentarer
Postat av: Jimiini*

Det kommer gå så bra så!! :) jag är sp glad för din skull, och stolt över dig, vännen! :) ♡

2011-10-29 @ 13:41:24
URL: http://jannikylmaaho.se
Postat av: Madde

Så glad för din skull! Det är du värld! ;D <3

2011-10-29 @ 15:58:56
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0