WC Cleaner

Hmmm.. Väldigt dåligt med kommentarer här! Har nog inte fått en kommentar på en hel vecka!
Lite tråkigt faktist!
Jag vill ju ha en dialog med mina läsare istället för en monolog!
Skriv gärna en kommentar vettja!:)

Just nu sitter jag HELT ensam i lägenheten! Så jävla gött!! Har nog inte hänt sedan januari tror jag!
Fredrik jobbar, våra inneboende är ute o partajar eller vad dom nu gör!
Jag och Buffy sitter i soffan och myser med Körslaget och lite mörk choklad! Mmm!

Men nu kommer en stigande lust.
En oerhörd lust.
En lust så stor att jag bara känner GGGGAAAAAHHH!
Jag vill städa!
Jag har en sån stor lust till att STÄDA!
Handlade idag och jag ÄLSKAR att köpa städgrejer. Olika medel och sånt där!
Knäpp som jag är!
Så idag nu är jag sugen på att städa! Men jag ska försöka låta bli!
Det är ju faktiskt lördaskväll och jag städade häromdagen!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag kollar också körslaget:P O äter väldigt goda kanelbullar bakade av oss!:D Min hjärna vill också städa men mina ben orkar inte röra på sig!

2011-03-19 @ 21:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0